Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2023. július 1. napjától a ZV Nonprofit Kft. nem biztosít térítésmentesen átvehető edényzetet az ingatlanhasználók részére!
Új igénylés, illetve edényzet sérülés esetén az ügyfél az új hulladéktároló beszerzését kereskedelmi forgalomból tudja megvalósítani, a korábbival megegyező, vagy az igénybejelentéskor rögzített (számlázott) literszámnak megfelelően. A hulladékgyűjtő edényekre vonatkozó jelenleg hatályos szabvány a következő: MSZ EN 840.
Továbbra is lehetőség van azonban a szabvány-edényzetek megvásárlására a Hulladékkezelési Társulástól is. Ennek pontos menete:
- Igénylés benyújtása a Zöld Völgy ügyfélszolgálatán.
- Kapcsolatfelvétel a Sajó-Bódva Völgye és Környéke Hulladékgazd. Önk. Társulásnál.
- Az edényzet átvétele a Sajókazai Hulladékkezelő Centrum portaszolgálatán (szerdai és szombati napokon 8.00 – 16.00 óra között).
Ezzel kapcsolatos bővebb információ:
Sajó-Bódva Völgye és Környéke Hulladékkezelési Önkormányzati Társulás
Frecskó Tímea szervezési ügyintéző
Tel: 20/616-9777
Email cím: frecsko.timea@kazincbarcika.hu
Árak:
- 60 literes kommunális: 10.425,- Ft
- 120 literes kommunális és szelektív: 10.020,- Ft
- 240 literes szelektív: 16.255,- Ft
- 240 literes zöldhulladékos: 16.500,- Ft
Kérjük, hogy a vásárlásról szóló bizonylatot szíveskedjenek megőrizni, mert
- kizárólag és bizonyíthatóan az ürítés során történt sérülés, megsemmisülés esetén a társulástól vásárolt edényzetet 1 éven belül térítésmentesen cseréljük,
- a kereskedelmi forgalomból beszerzett edény megsemmisülése esetén, az ügyfelet kártalanítjuk.
Az edényzet sérülésével/megsemmisülésével kapcsolatos bejelentések minden esetben a gépjárműveken elhelyezett kamerák felvételei alapján kerülnek kivizsgálásra.
A 2016 évi KEOP projekt keretein belül, a Sajó-Bódva Völgye és Környéke Hulladékkezelési Önkormányzati Társulás által beszerzett edények kiosztásra kerültek, ezen edények fenntartási kötelezettsége lejárt. Amennyiben a kiosztásra került edények eltörnek, meghibásodnak, a fedél sérül, tekintettel az edények élettartamára és elhasználódására, nem köteles a hulladékszállítást végző alvállalkozó az edényzet javítására, illetve esetleges cseréjére.
Ha az edényzet tulajdonosa (Társulás) úgy állapítja meg, hogy az edényzet továbbra is alkalmas a hulladék tárolására és szállítására, a sérülés mértéke a gyűjtést és a szállítást nem befolyásolja, akkor nem szükséges azok cseréje vagy javítása.
Zöldhulladék tárolására szolgáló 240 literes edényzet a Sajókazai Hulladékkezelő Centrumban továbbra is átvehető azon lakosok részére, akik részére az önkormányzat írásbeli igazolást állít ki arról, hogy már nem rendelkezik kiadható edényzettel és a lakos a településen nem vett át zöldhulladék gyűjtőedényt.
Összefoglalva:
Ügymenet | 1.lépés | 2.lépés | 3.lépés | 4.lépés |
Új ingatlanba költözés |
ZV Ügyfélszolgálat megkeresése –személyesen, –online. (Szerződéskötés hulladékelszállításra, igazoló dokumentumok beadása, stb.) |
Edényzet intézése Ügyfélszolgálat a Sajó-Bódva Völgye és Környéke Hulladékkezelési Önkormányzati Társulás elérhetőségeinek kiadása után, az Ügyfélnek fel kell venni a Társulással a kapcsolatot!
|
Kapcsolatfelvétel megtörténik a Társulással. (Megküldött dokumentumok kitöltése, edényzet árának utalása stb.) |
A Társulás visszaigazolása a ZV részére, az edényzet kiadhatóságáról. Az Ügyfél átveheti az edényzetet. Hol? Sajókaza-Szuhakállóval összekötő út mellett a Hulladékkezelő Centrumban. Jelentkezés a portaszolgálatnál. |
Edényzet csere 120 l-ről 60l-re vagy fordítva! |
ZV Ügyfélszolgálat megkeresése -személyesen, -online. Hulladékszállítási szerződés aktualizálása, a dokumentumok bemutatása után.
|
További lépések lásd a fentiekben. | ||
Törött edény cseréje |
ZV Ügyfélszolgálaton történő bejelentés.
|
További lépések lásd a fentiekben. | ||
Zöld edényzet igénylése |
Az Ügyfél feladata Igazolás beszerzése az adott település Önkormányzatától. |
Edényzet átvétele SHC-portaszolgálatnál, az igazolás bemutatásával. Szerdai és szombati napokon 8:00-16:00 óra között. |