A Sajókazai Hulladékkezelő Centrumban 2023. január 2-től az edényzetek kiadása szerda és szombati napokon történik, 8:00 és 16:00 óra között. Az átvételi időpontok módosításának célja, hogy ne csak munkanapokon, hanem hétvégén, munkaidőn kívül is elérhető legyen ez a szolgáltatásunk.

Az edényzet átvételéhez előzetes egyeztetés szükséges a +36 (20) 227-2708-as munkanapokon hívható telefonszámon.
A zökkenőmentes ügyintézés érdekében az alábbi dokumentumok / feltételek szükségesek:

  1. EDÉNYZET ÁTADÁS/ÁTVÉTELE új hulladékszállítási szerződés esetén:
    • A BMH Nonprofit Kft-től kapott igazolást/BMH által pecséttel ellátott bejelentő vagy változásbejelentő lapot, mely alapján jogosult az Ügyfél az edényzet / edényzetek átvételére,
    • Meghatalmazást abban az esetben, ha nem a szerződött az átvevő.
  2. EDÉNYZET CSERE ( 60 l-ről 120-l-re, vagy 120 l-ről 60 l-re):
    • A CSERE EDÉNYZETET tisztán, törésmentesen kérjük,
    • A BMH Nonprofit Kft-től kapott igazolást / emailt nyomtatva, mely tartalmazza, hogy az Ügyfél jogosult a cserére.
    • Meghatalmazást abban az esetben, ha nem a szerződött az átvevő.
  3. EDÉNYZET PÓTLÁSA (pl. kiégés miatt):
    • A Sajó-Bódva Völgye és Környéke Hulladékgazdálkodási Önkormányzati Társulás számlaszámára befizetett összeg igazoló dokumentuma,
    • Meghatalmazást abban az esetben, ha nem a szerződött az átvevő.